Dag 3 på sjukhuset.

486c205ee81c88cd4c3a4870d3a75c39.png

Jahopp, nu har jag varit inlagd här i 3 dagar, det börjar bli till rutin, man typ sover, äter, får sprutor, blir undersökt, mycket mer än så är det inte... Försöker gå ut å ge lite emellanåt, frisk luft har ingen dött av. Dessutom känner man sig lite piggare då!

 

Igår fick jag besök, först kom svärfar å hände med mig å käkade middag i resturangen, jättefint faktiskt. Inte alls som den hemska sjukhusmaten jag fick på lunchen..hehe..

 

Efter det kom Rebecka, hon hade även med sig godis till mig, det tackar vi för :D

Blev lite skvaller å umgängen en stund innan det va dax för henne att bege sig hem på helig-onsdag!

 

Micke kom på kvällen, vi fikade lite, sen kollade vi Greys Anatomy och bara tog det lugnt..

 

Natten har gått bra, blev väckt för att få ny medicin bara annars har jag sovit ganska gott.

Va på läkarundersökning nu på morgonen, dom tyckte att öroninflammationen va bättre, men resten va som tidigare, så det va ju både positivt och negativt.

Eventuellt får jag permission över natten och sen tillbaka igen imorgon bitti, vi får se.

Fick även ta lite nya prover då leverproverna och blodvärdena inte va bra, tydligen kan det bero på all medicin dom stoppar i mig.

 

Ska tillbaka till läkaren i eftermiddag, förhoppningsvis med lite klarar besked på vad som ska hända nu.

Tyvärr har min doktor blivit sjuk, så jag har fått en ny idag, tycker inte alls lika bra om henne.. Så jag hoppas att Jens snart blir frisk igen!!!

 

Tack till alla er som hör av er, det gör det hela mycket roligare ska ni veta!!

 

Kram från mig!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0