:(

Jag ligger kvar på sjukhuset.
Va på läkarundersökning imorse, det hade inte blivit bättre enligt doktorn, själv känner jag mig lite bättre, eller så är det all medicin dom ger mig som gör att det känns så :D

Fick precis reda på att jag ska få flytta till patienthotellet då här e fullt, där får jag eget rum och så istället så det ska bli skönt, sen får vi se imorgon hur det blir, jag hoppas på hemgång men enligt läkaren ska jag inte hoppas förmycket!

Natten har gått ganska bra, det är klart att det är jobbigt att sova borta, tantan bredvid mig gurglar som en kaffebryggare när hon sover... Så det kommer bli underbart med eget rum inatt!

Nu tänkte jag vila en stund, men så fort jag lägger mig å försöker så kommer det någon som ska sticka i mig eller ge mig medicin eller ngt annat..

Hoppas ni har det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0