Världens bästa Henrik & Angelica!

-43a65276b1e0a62c737ef60d634832b.png

 

Ikväll har jag haft besök här på sjukhuset, Henrik och Angelica kom hit, å titta vilka perfekta presenter jag fick!

Hårspray, mascara och ansiktsmask! Det är precis vad jag önskar mig hela veckan!!! TACK

 

 

Va på läkarbesök nu ikväll, det börjar se lite bättre ut, eller själva öroninflammationen är borta, kvar är hörselgångsinflammation, trasig trumhinna som nu även lyckats bli inflamerad.

Men jag kan inte få mer intravenöst pencilin, utan nu blir det piller och dom kan jag lika gärna ta hemma som här så helgen får tillbringas hemma vilket känns helt underbart.

Ska tillbaka på måndag för nya undersökningar och kontroller.

Imorgon kommer även dom flesta provsvaren så förhoppningsvis får dom lite mer koll på situationen.

Även smärtan börjar gå neråt, jag får medicin på bestämda tider vilket gör att det aldrig hinner bli några dalar där smärtan kommer tillbaka.

 

Det jag funderar på mest just nu är hur allting kommer att bli sen, dom har förklarat nu att det är en lång väg innan allt blir som det ska igen, antagligen kommer jag inte kunna dusha osv utan att täcka örat för det kommer alltid att vara väldigt känsligt för vatten.

Varför det har blivit såhär vet ingen, men tydligen är det väldigt ovanligt att det spårar ur såhär, så jag hoppas att jag inte behöver va med om det igen.

Allting som började som en vanlig öroninflammation blev kaos å slutade med massivs med sjukhusbesök och 3 dygn inlagd...

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica F

Världens bästa Emelie..hoppas läkarundersökningen går bra nu på morgonen!!

2009-10-16 @ 08:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0