Då kör vi.

Min kollega Sållet http://setle.blogg.se har precis utmanat mig i någon slags "Vem har bästa killen tävling"


Okej, min sambo (pojkvän säger man i grundskolan) har kanske ingen tatuering med ett fattigt smeknamn.
Den matchen vinner du, och det låter jag dig göra.

Däremot, så har jag världens bästa sambo som igår kom hem med ett överlevnadskitt till mig när jag ligger hemma och är sjuk.
Det innehöll cola, choklad, gott å blandat, favvojuicen och en skvallertidning.
När gjorde Linus något sånt senast?
Du får inte ens dricka cola för han.
Ska vi dra upp cola VS grönsaker i kylskåpet debatten? NÄ, JAG MISSTÄNKTE VÄLL DET!

Kommentarer
Postat av: maria

det är sjukt omtänksamt !! jag får ta polis grepp på niklas för att han ska göra sånt för mig..o ändå får jag inte som jag vill !

2009-09-30 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0