:)

Tvn står på, Micke och Robban sitter i andra änden av soffan och kelar medans jag umgås med datorn.

Varit en aktiv kväll, varit å hämtat kajaker som Micke å hans styvpappa ska ut med i helgen :D
Jag vill INTE missa det kan jag tala om...hehe

Har förövrigt haft en dålig dag, så trött på folk, irriterad och allmänt gnällig.
Sandra har fått ta smällar idag hon inte förtjänat, men hon vet att jag gillar henne ändå :D Hon är min favoritblindtarm! FÖRLÅT

Det här inlägget har jag funderat på idag, under alla mina ups and downs, jag hade formulerat det så bra i mitt huvud men nu får jag inte ihop det på ett bra sätt.
Det viktigaste för mig just nu är att vi har det bra, det har varit lite motit dom senaste dagarna, och man märker vilka som brytt sig och vilka som bara låtsas som ingenting. Det är verkligen i dom här situationerna man vet vart man har folk, precis som folk vet vart dom har oss i jobbiga situationer, dock vet jag att vi har visat dom vi vill ska veta att vi finns där och bryr oss.

Resten av veckan ska bli lugn, på fredag blir det grillning med några favoriter, det ser vi fram emot.

Från och med nu ska vi hålla detta positivt, det finns ingenting man inte kan vända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0