Jag hade en plan.

Min plan va att ta lite bilder, utan mobilkamera, med en riktig kamera för att det ska bli lite proffsigare.
Men jag glömde det, istället så gjorde jag en massa annat.

Kanske i helgen, kanske imorgon, kanske nästa vecka, men jag ska ta tag i det.

Måste även ta tag i värmen här i huset, vi fattar inte hur man får igång det.. och värme börjar behövas, nätterna är iskalla!

Nu blir det fråga olle dokumentären, imorgon är det jobbedax!

Tänk ändå så bra man har det, underbar sambo, fint hus, bra jobb osv.
Folk klagar alldeles förmycket, medans jag är positivitenten själv.


Sandra, när dyker du upp imorgon? Tar du tåget eller åker du bil? HAHAHAHAHHAHAHAHA

Humor har jag oxå ja, just det!

Kommentarer
Postat av: Angelica F

Åhh fin sidan blivit. Riktigt snyggt!

2009-09-17 @ 09:27:07
Postat av: Angelica F

Åhh så fin sidan blivit. Riktigt snyggt!

2009-09-17 @ 09:28:41
Postat av: Jan

Allt du skrev är ren lögn.

2009-09-17 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0