Sandra

Hade min kille kommit hem med den tatueringen hade jag gjort slut.
Det är inte kul med en tatuering som är gjord av en 3-åring. Faktiskt. Inte minsta lilla.
Sen är det ju fint att han vill dela sitt liv med dig, fast att han sover på gräsmattor, kommer hem iförd rosa morgonrockar osv.

Dom andra sakerna han gör för dig är verkligen unika, det är inte helt normala förhållande grejjer, absolut inte.....

Har du kollat hans vänner på fejjan?
Du kan inte ens va säker på att han tycker du är vackrast i Landskrona för han är en manshora på internet, och det vet du.

Okej, min kille gjorde det där med plastfickorna, det va kanske inte det bästa. Men han va inte så gammal då, men iaf tillräckligt gammal för att veta att man inte fylletatuerar sig.

Min kille, han låter mig se vad jag vill på tv, han ska till exempel krypa ihop med mig i soffan ikväll och avnjuta säsongspremiären av Greys Anatomy. DET Sandra, DET är kärlek. Det kommer du inse om några år när du är lika gammal och klok som mig.


Men det viktigaste av allt, det är ju att vi alla 4 är nöjda och glada i våra förhållanden! Även fast Linus frågade förra veckan om vi tre inte kunde flytta ihop i Mitt och Mickes hus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0