Sandra

Sållet din kille söp ner sig när vi hade personalfest, fast att han hade lovat att hämta dig där.
Min kille kom som ett skott när jag ringde, handlade kebab som jag tappade, klädde sen av mig kläderna när jag inte kunde det själv.

Okej, han har aldrig tappat upp ett bad, det är för att vi inte har ett badkad.
Lagar mat gör han ibland, men han är inte så duktig på det, dessutom tycker jag det är roligt.
Däremot är han väldigt bra på att bjuda på resturang istället.

Han hämtar mig på jobb varje dag.
Ska han ha fest så frågar han alltid mig först.
Ska han gå på fest så kollar han alltid så att vi inte har något annat planerat.
Ska han iväg och kolla på fotboll så ser han till att inget annat är planerat.

osv, osv, osv....


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0