Lång Fredag.

Dagen blev dock inte så lång här på Åvägen, uppe vid 10, lite smått ångest att jag sov bort förmiddagen men det är bara för att jag är störd och vill va uppe tidigt så man hinner få mycket gjort!

Efter en härlig frukost blev det röjj i trädgården, å herregud vad vi har röjjt alltså, va på tippen med ett helt lass, men nu är släpet snart fyllt igen här hemma.

Micke har kört jordfräs och jag har klippt rosor! Inte en aning om när eller hur man ska göra allt sånt här men vi googlar lite å läser i våran trädgårdbok och hoppas att det ska bli rätt :D

Efter 8 timmar i trädgården va vi i stort behov av en dusch, kom på att Bamse oxå va i behov av det, så han blev siste man in i duschen, så nu är vi påskrena!

Nu har vi precis käkat, ikväll blir det slappande i soffan, lite öl å gott, misstänker jag kommer somna innan 22 idag...


GLAD PÅSK PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0