Sömnbrist!

Det värsta med att sluta röka är nog att man sover så dåligt, eller om det beror på alla mediciner jag får suga i mig nu det vet jag ju iofs inte.

Vaknade runt 7 imorse, låg kvar i sängen i nästan 2 timmar för att försöka somna om då jag vaknat sjukt många gånger inatt och hostat...

Skittråkigt att va hemma, hade velat jobba så man kunde va med på After Worken ikväll ;)

Va ju hos läkaren igår, vilken katastrof säger jag bara.. Bytade vårdcentral från Arlöv till Södra Sandby eftersom vi bor här nu, hamnar hos en doktor som är allt annat än vad jag önskar...
Hon va ju snäll å söt, men hon fattade inte ett ord av vad jag sa, och jag fattade inte mycket av vad hon sa heller.
Men men, hon gjorde en bra undersökning iaf.. Tror jag.. Tyvärr kändes det hela lite som en informationsfilm i en SFI klass... Men jag får ju ge det en chans iaf!

På kvällen åkte jag och svärmor in och kollade på lilla Edvin, vilken fin bebis!!!
Skönt att träffa Henrik och Angelica oxå och se att dom mådde bra!

Nu ska jag äta lite frukost, sen va ute en stund i trädgården med min hund, frisk luft gör en gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0