Tycka

Gud vad jag önskar att jag vore lite tuffare nu.
Att jag kunde skriva rätt ut vad jag tyckte och tänkte och vad jag vet.
Men det går inte, för det hade orsakat för mycket problem för många i min närhet.

För längelängelängesen började klagandet, så längesen att jag inte ens vet när, att då välja ut det man säger sig ogilla framför det man säger sig tycka om, det är så fruktansvärt fel, jag har oxå gjort felval och prioriterat på sätt jag inte borde, men jag har iaf vetat att jag gjort fel och kunnat erkänna det i efterhand.

Jag är inte bäst på att säga att jag tycker om folk, men dom jag bryr mig om tror jag trots allt är ganska medvetna om det, och jag skulle aldrig stänga ute någon ur mitt liv med vilje.

That´s It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0