Back on top!

Mickis is back.

Efter mitt surande om alla hjärtans dag kompenserade han detta rejält igår.

När jag hoppade in i bilen efter jobb låg det ett fint "I love you hjärta" på mitt säte..
Jag fnissade lite och tyckte det va riktigt sött gjort!

Då drog han fram paket nr 1: EN JORDGLOB! Ingen stor, men ändå en jordglob.. Denna tyckte han att jag skulle ha på mitt skrivbord, folk har kollat lite konstigt idag men det bjuder jag på. Kom precis på att jag å Sållet kan snurra på den för att se vart vårat äventyr ska bära av i sommar!

Paket nummer 2 innehöll  en laddare till min iPhone, vilket behövdes då den har världens sämsta batteritid så behöver man en både hemma och på jobbet.

Nu trodde jag att detta va slut, så döm om min förvåning när han drog fram paket nummer 3!
Detta innehöll en mascara, och inte vilken mascara som helst utan Vibralash, sjukt bra!

4 presenter på en dag, kan det bli bättre?

VILKEN MAN JAG HAR GIFT MIG MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0