En av dom bästa stunderna!

Varje torsdag längtar jag lite extra efter kväll, för då är jag ensam hemma.
Ensam hemma är så jävla underskattat.
Jag är aldrig ensam hemma, och givetvis älskar jag Micke å vill va med han massvis av tiden, men vi sitter inte ihop.
Par som bara måste va med varandra hela tiden, för att sedan ringa/smsa ihjäl varandra hela dagarna när man är ifrån varandra tycker jag synd om.

Det bästa med mina ensam hemma torsdagar är:

  1. Jag kan röka hela tiden.
  2. Jag kan prata telefon hur mycket jag vill utan att någon kommenterar.
  3. Jag kan spela MIN musik på högsta volym.
  4. Jag kan lyssna max 30 sekunder på varje låt utan att någon måste kommentera.
  5. Jag har inga måsten, eftersom att Micke är och gör onödiga saker, så kan jag låta bli att göra nödvändiga saker.
  6. Jag kan facebooksnoka på exakt ALLT jag vill, utan att någon frågar varför.
Så till alla er som sitter ihop med eran partner, testa detta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh ja tycker oxå att de e skit skönt o få ensamma kvällar, efter att linn somnat då alltså :-)

2010-02-19 @ 09:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0