Gomorron!

Blogga är så jävla töntigt. Alltså det är faktiskt det Idag gjorde jag detm idag gick jag dit, idag köpte jag det, blablablabla osv... Vem bryr sig?

Eller alla vanliga dödliga där ute som tror dom ska bli en jävla Blondinbella, läser olika tips osv "såhär blir du en kändlisbloggare", "tjäna pengar på din blogg" det är dom som inte läser sånna sidor som kommer någon vart...


Första tipset är alltid att börja kommentera andras bloggar för att dra besökare till sin egen, men hur kul är det när man kollar på kommentarerna i någons blogg och bara ser en massa svar?

Nä, jag jobbar efter reglen: Kvalitét ist för kvantitet, jag har inte miljoner som läser min blogg, istället så är dom jag har jääävligt bra :D



 

Dessutom bjuder jag på riktigt

bra musik oxå!


Kommentarer
Postat av: Angelica F

Jamen visst är det så :) :)

2010-02-04 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0