Jävla sätt.

Det här gör mig fan irriterad.
Givetvis ska han inte ha ett jobb om han inte ens lyckas ta i hand med folk, helt rätt.
Om hans religion begränsar han på det viset han visade upp direkt i intervjun så hade min tankar direkt varit hur mycket det kommer begränsa honom i arbetslivet.
Att dessutom ge han en jävla massa pengar är ju helt vansinnigt, den ersättningen är betydligt mer än vad många våldtäktsoffer, misshandlade osv får. Fyfan.

Det verkar iaf ha satt igång en ganska intressant debatt.


Hans karma är -100 fast att skalan slutar på -10.


Jag skulle kunna dra detta hur långt som helst då religiösa fanatiker, oavsett religion gör mig sjukt irriterad, men det måste va skönt att alltid ha ngn typ "Gud" att skylla allt på...
Jag som tror på karma har ju bara mig själv att skylla på ;)



Kommentarer
Postat av: Petra

Jag e helt på din sida. Fy fan vilket sätt. Man tar väl seden dit man kommer? Hon kunde ju dra de längre å anmäla honom för diskriminering för att han vägrade ta henne i hand. Hade troligtvis inte kommit så långt, men han kanske skulle fatta att han gjort bort sig...

2010-02-10 @ 21:17:45
URL: http://guteflickan.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag tycker faktiskt att mannen har rätt till att inte skaka i hand, speciellt om han vänligt förklarat varför.

2010-02-10 @ 21:57:53
URL: http://setle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0