Nyårsdagen!

Jag hade heldre legat bakis med en jävla ångest än denna förkylningen som aldrig släpper.

Iaf gårdagen va mkt trevlig, jag å Micke tog det lugnt, spelade lite Buzz å Geni tillsammans (töntvarning?!??), åt riktigt god middag, drack lite gott, vid 12 gick vi ut å kollade raketer, kom i säng ganska tidigt iaf vilket va skönt!

Igår fick jag se ngt sjukt, alltså det är sån kräkkänsla, jag önskar att jag kunde visat er men det fungerar tyvärr inte så, hur mycket jag än hade velat... Hycklare finns det gott om!

Idag vet jag inte vad som händer, känns som att man ska gå Pizza å Film vägen?!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem vann när ni spela då?

2010-01-01 @ 10:29:18
Postat av: Emelie

Det gjorde givetvis jag! Vem skulle ens misstänka något annat?

2010-01-01 @ 10:30:26
URL: http://poshan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0