Omtumlande Helg!

Har haft världens lugnaste helg fysiskt sett, dock ganska tung psykiskt då vi vandrat mellan hopp och förtvivlan ganska mycket, dock är det mycket bättre nu, dock känns det inte riktigt som det brukar söndagkväll utan mer som en tråkig torsdag när man jobbat nästan en hel vecka...

Enda vi gjort är att varit en runda nere i Trelleborg för att träffa hela Mickes släkt, det va mysigt att träffa alla, det görs alldeles för sällan tror jag samtliga konstaterade!

Helgen har precis avslutats med en riktigt god middag, men nu har vi några timmar kvar att ladda batterierna, det blir Köping, mjukisbyxor och soffmys, riktigt tråkiga tänker vi va faktiskt!


Jag kommer aldrig bli en rolig bloggare, det va skitsnack.. Jag kommer nog fortsätta va tråkig och bara skriva om mitt Svensson-liv, men det funkar för mig och det är det viktigaste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0