Sjuk!

Alltså jag måste ha världens jävla otur.
Först obetald semester förra veckan, jag blir sjuk, sjukanmäler mig inte för det är sjukt pinsamt å göra sånt om man tagit ledigt utan betalt... Aja, den smällen får jag ju ta..
Va lite piggare fredag å lördag, igår blev jag sämre igen, feber, en jävla hosta, ont i öron å hals, gick ändå till jobb idag för jag tänkte att det kanske bara gör gott att komma ut och göra ngt vettigt, men jag mådde skit å fick gå hem efter lunch...

Så nu sitter jag här, allt är tråkigt å jag ser hur mina pengar flyger iväg, samtidigt som jag hostar så jag ser stjärnor.


KUL!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Naaw det är så synd om dig lilla gumman!

Men gör som jag säger så ska det nog bli bra, (ligg nerbäddad så fixar jag allt) ;)

2010-01-04 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0