Torsdag!!!

Äntligen börjar denna veckan gå mot sitt slut, har varit en ganska jobbig vecka men jag antar att det va helgen innan som ställde till det.

Dock går vi mot en mycket trevlig helg, imorgon blir det bara mys å lugn å ro, på lördag blir det förhoppningsvis lite träff med familjen på min kära makes sida, sen på kvällen är det fest i HBG hos Becka å Andreas!

Söndagen är änsålänge oplanerat med tanke på att det är väldigt osäkert hur jag kommer att må :D Dock hoppas jag på fint väder så vi kan hitta på något roligt i snön!

Ikväll blir det lugnt, Mickisen är och hämtar mat, sen ska han iväg å träna innebandy, så jag ska njuta av en lugn å skön hemmakväll med robinson på tv!

Min karma mår bra idag, ganska hög, dock måste jag städa lite nu när Micke är borta för att han har varit superduktig ända sen vi kom hem! Jag ligger på en stabil sjua just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0