Varför leva halvbra?


Jag är så jävla trött på tragiska människor, lägg av å klaga på era förhållande, jobb, ekonomi, vänner osv.

Människor som inte tar tag i sina liv fast dom vill och borde.

Folk som inte tänker på konsekvenser av sina handlingar.

Alla situationer går inte att rädda, hur mycket man än vill och försöker, innerst inne tror jag dom flesta vet att det redan är kört, även om alla andra runt omkring oftast märker det fortare.

Att leva tillsammans betyder inte att man sitter ihop, släpp sargen kom in i matchen och sluta va så jävla töntiga.

Herregud gör någonting åt  det så kommer må mycket bättre!




Jag säger inte att jag lever det perfekta livet, jag nedvärderar inte heller någon annas liv, men jag är så jävla trött på gnäll från människor som inte lever sitt liv på det sättet dom önskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0