Måndag!

Gomorron!

Snart dags att bege sig till jobbet, lite trött efter en bizzy helg men det är bara skönt!

Läste precis igenom sydsvenskan, Malmö överallt, jag är så sjukt glad att vi kommit därifrån, vilken jävla skitstad det är... Skott mot polishus, anlagda bilbränder, bomblarm osv, det finns hur mycket som helst att skriva.
Jag kan inte förstå att man väljer att bo där, att man låter sin barn växa upp i det, eller sina gamla föräldrar sitta mitt i det.

Helt Galet!

Nu menar jag inte att alla ska flytta ut på landet som vi gjorde för att komma ifrån det, eller att man ens behöver flytta, men att situationen bara blir värre å värre i en av Sveriges största städer borde inte va accepterat på det sättet det är och något ordentligt borde göras.

Kommentarer
Postat av: Petra

Håller med fullständigt. De e skrämmande faktiskt hur mycke skit de händer hela tiden:(

2010-03-15 @ 19:16:06
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0