Torsdagsmys!

Torsdagsmys innebär ensam hemma kväll för mig, vilket är helt underbart!
Jag kan göra vad jag vill, när jag vill utan att någon tycker.

Igår va allt upp å ner, jag har mått dåligt i över 4 veckor, öron, näsa, hals, allt på en gång, har varit hos läkaren flera gånger men inte fått några riktiga besked.
Idag ÄNTLIGEN kom dom på att jag hade bihåleinflammation, så nu blir det 10 dagar på piller, sen kommer jag förhoppningsvis vara frisk!!
Samtidigt som det har varit några förjävliga dagar har det ändå varit dom bästa på evigheter, tur man har fina människor runt omkring sig <3


Projekt hall är igång, taket är laserat, golvet är lagt, väggarna  är målade och våran nya hallbänk på plats!
Igår inhandlades även en skohylla, nu är det en hatthylla, spegel och kanske något grönt som saknas innan jag är riktigt nöjd!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och ringa min Mia!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet! En hammarbytröja på väggen, den är grön och en mycket snygg detalj!

2010-10-21 @ 21:35:55
URL: http://setle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0