2011

Min tanke va att bli duktig på det här igen, tyvärr så blev det inte så.

Mycket har hänt, idag är det en månadsen våra fötter totalt slogs undan, men vi är tillbaka!
Det finns ingenting som inte ordnar sig till slut.
Det har varit tufft, men just nu känns dom som att man klarar det mesta, vilket är en ganska skön känsla att ha inom sig.

I måndags va det dags för jobb igen efter sjukskrivning, dock orkade jag bara en och en halv dag innan jag totalt bröt ihop av förkylning och feber.. Ligger fortfarande hemma och är kass, vilket kan va kroppens naturliga reaktion på allt som hänt..

Helgen kommer att bli lugn, måste verkligen bli frisk så jag kan jobba på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0