Att kunna leva fritt!

Att komma till insikt med att man kan dö är en stor sak.
Att det faktiskt finns ett slut för alla, och att om man vill ha en förändring får man göra det själv.

Jag har alltid varit ganska likgiltig, allting löser sig, jag nöjer mig, det är det största problemet.
Man ska aldrig nöjja sig, man kan alltid få det bättre.

Min önskan är att bli rik, ekonomiskt oberoende, något i den stilen.
Inte för att jag är direkt fattig nu, men man måste ändå tänka igenom innan man köper vissa saker.

Så vill jag inte ha det, jag vill köpa det jag gillar, utan att behöva bry mig.

För detta finns det lite olika sätt, man kan spela poker, man kan handla med aktier, man kan göra en jävla massa undersökningar på internet, försöka bli proffsbloggare eller något liknande, tyvärr så funkar inte dom här sakerna....

Min första tanke är att börja tjäna mer pengar i min vardag, det blir vårens uppdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0